Lepo pozdravljeni v naši spletni trgovini Yoder Smokers Slovenija! Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Yoder.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Yoder.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Makara, Milan Stjepanović s.p., v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Ob registraciji na spletno stran Yoder.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani. Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Yoder.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. V primeru, da se med postopkom nakupa pogoji spremenijo, ima kupec možnost odstopa od pogodbe.
CENE
Vse cene v spletni trgovini Yoder.si so navedene v EUR in ne vključujejo DDV-ja, saj DDV ni obracunan na podlagi 1. odstavka 94. clena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Podjetje Makara, Milan Stjepanović s.p. ni DDV zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
NAČIN PLAČILA
Plačilo po predračunu na transakcijski račun prodajalca: Blago lahko poravnate po predračunu na transakcijski račun trgovca oz. prodajalca.
PayPal: Blago lahko poravnate s plačilnim sistemom PayPal (uporabite lahko vašo kreditno kartico).
STROŠKI POŠTNINE
Kupec je dolžan poravnati še stroške pošiljanja v višini 3,90 EUR ob naročilu blaga, razen v primerih:
– pri naročilu nad 50 EUR za katerega velja »brezplačna dostava«,
– v primeru, da se kupec s prodajalcem dogovori za osebni prevzem izdelkov;
NAROČILO BLAGA
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali nam jih sporočite po telefonu. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Makara, Milan Stjepanović s.p., kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Potrošnik pred oddajo naročila lahko spremeni količino, doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake. Potrošnik lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila, vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko oddano.
POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA
Pred začetkom naročila se lahko obiskovalec spletne trgovine registrira kot uporabnik.
Nato se začne postopek naročila.
Koraki nakupa:
1. korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle, nato klikne gumb Dodaj v košarico. Prikaže se vam povzetek vašega naročila, kliknite na gumb Nadaljuj na blagajno, nato vpišite vaše podatke ali se registrirajte, izberite način plačila in potrdite naročilo s klikom na gumb Zaključi nakup.
2. korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3. korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
DOBAVA BLAGA
Če je blago na zalogi, trgovec v roku 2-3 dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun. V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja GLS ali Pošte Slovenije. Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov: info@yoder.si ali telefon 041587073), da odstopa od pogodbe ali naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Opis pravice do odstopa od pogodbe
Skladno s 43. č členom podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila (oziroma pošlje obvestilo, če kupec te pravice nima). Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Razen, če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu ali da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe.
REŠEVANJE SPOROV
Stranki morebitne spore skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v roku 14-ih dni po prejemu artiklov.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Sklenjena nakupna pogodba bo shranjena v elektronski obliki pri Makara, Milan Stjepanović s.p.. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
KOMUNIKACIJA
Makara, Milan Stjepanović s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
VPIS V REGISTER
SKD 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu.
Številka vpisa/matična številka: 8243905000
Zavezanec za DDV: NE (davčna številka: 46211440)
TRR podjetja: SI56 6100 0001 9893 204 (Delavska Hranilnica d.d.)
Paypal račun: info@yoder.si
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Yoder.si
Pogoji poslovanja so bili sprejeti dne 19.7.2018 v Ljubljani.